Impossibilitat de treballar on line amb capes WMS

Funcionament del Navegador de Mapes del MiraMon i la configuració o programació del Servidor de Mapes del MiraMon (CGI, instal·lació,...), la publicació i distribució de cartografia en format MMZ i el suport a estàndards geospacials en general.
Respon
Roger Pascual
Entrades: 1
Membre des de: dc., 04 des. 2013, 11:26

Impossibilitat de treballar on line amb capes WMS

Entrada Autor: Roger Pascual » dl., 09 des. 2013, 09:33

Fa uns dies vaig adonar-me que havia perdut la col·lecció de servidors de cartografia del MiraMon. Com que quan intentava tornar a carregar la col·lecció de servidors (Fitxer/Obrir recursos d'Internet/Navegar sobre servidors OGC/Actualitzar col·lecció de servidors) el programa els programa es quedava "pensant" 1-2 s fins que retornava a la finestra de diàleg sense importar cap servidor. Igualment, si provava d'actualitzar les capacitats del servidor m'apareixien finestres amb errors de comunicacions. Vaig decidir actualitzar la versió de MiraMon a l'actual (v 7.1i), però ha estat inútil: segueixo sense poder treballar amb cartografia on line...

Alguna solució o suggeriment ?

gràcies

Edu Luque
Entrades: 118
Membre des de: dc., 15 juny 2011, 17:10

Re: Impossibilitat de treballar on line amb capes WMS

Entrada Autor: Edu Luque » dv., 13 des. 2013, 01:26

Em trobat l’error. Fins la propera actualització les possibles solucions són:

1. Descarregar-se els fulls MMZ (topogràfics) o SID (ortoimatges i topogràfics) des de la web de l’ICC (http://www.icc.cat)

2. Desactivar el WMS tessel·lat:
a. Ajuda | Configurar paràmetres
b. Cercar "MaxNVistesWMSSalvades" i treure-li el punt i coma (;) del davant, quedant:

Codi: Selecciona’ls tots

MaxNVistesWMSSalvades=0
c. Igual per "WMS_Tessellat", quedant:

Codi: Selecciona’ls tots

WMS_Tessellat=0
d. Desar els canvis i tancar el bloc de notes
e. Tancar les sessions del MiraMon obertes i provar la connexió WMS amb una nova

Mostrarà de cop tot l’àmbit a la pantalla (sense tessel·les).

Edu Luque
Entrades: 118
Membre des de: dc., 15 juny 2011, 17:10

Re: Impossibilitat de treballar on line amb capes WMS

Entrada Autor: Edu Luque » dv., 20 des. 2013, 17:53

Degut a l'actualització de l'Internet Explorer versió 11 amb canvis en la descàrrega asíncrona, la connexió a servidors WMS s'ha desestabilitzat provocant la caiguda del programa. L'error extern al MiraMon s'ha resolt amb l'actual versió 7.1j.

Respon