Hola, estic elaborant una colla de mapes en els que simbolitzo un fitxer de punts a partir d'una DBF on per a cada tipus de punt (fins a 5 tipus diferents) es mostra un símbol diferent. En la llegenda no vull que em mostri les entrades buides doncs no vull que mostri a la llegenda els símbols que no apareixen en aquell mapa. Li ho indico a la finestra corresponent i també al MMM confirmo que quedi així desat (TipusSimbols_MostrarEntradesBuides=0) però no em fa cas. M'ensenya sempre les entrades buides.
Tinc la versió 7.1h del MiraMon. Què em puc estar oblidant?
Gràcies!
Magda Pla
Si vols traduir les discussions al català prem:
Visualització categories llegenda
Re: Visualització categories llegenda
Els símbols d'una capa de punts a partir d'una taula de simbols no s’oculten automàticament a la llegenda, els ha de treure manualment: Informació | Canviar ordre i propietats de les capes | Llegenda | Seleccionar “Indicar manualment els valors i l'ordre” i prémer el botó “…” | Esborrar cada línia sencera de les categories que no vol mostrar a la llegenda.
Recordi de desar el mapa per conservar els canvis (Fitxer | Desar mapa). Haurà de desar tants mapes com capes diferents tingui, aprofitant per tots ells la mateixa taula de simbolització (si no vol tenir taules diferents).
A nivell d’edició del fitxer MMM, és canviar al vector de punts corresponent, per exemple:
Per:
Recordi de desar el mapa per conservar els canvis (Fitxer | Desar mapa). Haurà de desar tants mapes com capes diferents tingui, aprofitant per tots ells la mateixa taula de simbolització (si no vol tenir taules diferents).
A nivell d’edició del fitxer MMM, és canviar al vector de punts corresponent, per exemple:
Codi: Selecciona’ls tots
TipusSimbols_CategAMostrar=N
TipusSimbols_N_ClassesLleg=4
Codi: Selecciona’ls tots
TipusSimbols_CategAMostrar=MANUAL
TipusSimbols_n_EntradesManuals=2
TipusSimbols_EntradesManuals=T1 T3